Home Oddział szósty
Oddział szósty
2020-04-29 Moja miejscowość - mój region c.d. PDF Drukuj Email
Wpisany przez Ewa K   
środa, 29 kwietnia 2020 07:06

29 kwietnia - środa

Album mojej miejscowości

I cz.

Dzisiaj zapraszam wszystkie dzieci na wycieczkę objazdową

po naszej miejscowości . . .

Gdzie to jest i jak się nazywa ?

1. Chybie - zdjęcia na FotoForum | Gazeta.pl

2. Gminna Biblioteka Publiczna w Chybiu - Kultura - Chybie ...

3.Chybie - zdjęcia na FotoForum | Gazeta.pl

4. Magiczne miejsce w Goczałkowicach – Ogrody Kapias | Cudowne podróże

źródło - cudownepodróże.pl

5. Zamek w Pszczynie - Geocaching Opencaching Polska

źródło - opencachgng.pl

"Droga do przedszkola" - autorka Bożena Forma

Codziennie wczesnym rankiem, zawsze drogą tą samą.

Do przedszkola maszeruję, razem ze swoją mamą.

Mijam skrzyżowanie, sklepy, park i szkołę,

potem kilka domów i widzę przedszkole.

Chociaż jestem mały, to swój adres znam.

Do domu potrafię drogę wskazać sam.

- Rozmowa na temat wiersza.

Jaka jest twoja droga do przedszkola? Co mijasz po drodze?

Jaki jest twój adres?

II.cz

ALBUM - MOJA MIEJSCOWOŚĆ

Wykonanie albumu w celu zachęcenia innych dzieci, żeby

odwiedziły nasz region.

Album na zdjęcia dla dzieci, scrapbooking

źródło-fabrykamalegodizajnu.pl

Potrzebne będą: duża biała kartka - z bloku lub ksero, katrki

pocztowe z odwiedzanych miejsc, wycinki z gazety, wydruki

ksero, stemple różnego rodzaju i wielkości do ozdabiania (lub

z ziemniaka).

Na górze proszę o napis - ALBUM - MOJA MIEJSCOWOŚĆ

i podpisy do każdej ilustracji co przedstawia i dlaczego trzeba

to obejrzeć :)

A kiedy będzie można wrócić do przedszkola

z tych prac zrobimy "Regionalną wystawkę"

Zapraszam do działania:)

III. cz.

Dla dzieci starszych:

Karta pracy fioletowa str.: 18 - 21

Dla dzieci młodszych:

znajdź drogę czerwonego kapturka do domku babci;

Pojazdy (PD) - Pomoce dydaktyczne - Miesięcznik - BLIŻEJ PRZEDSZKOLA

MOJE SYLABKI Ćwiczenia do nauki czytania metodą symultaniczno ...

Dziękuję, pozdrawiam i zapraszam na jutro :)

Zmieniony: czwartek, 30 kwietnia 2020 07:39
 
Propozycje zabaw ruchowych PDF Drukuj Email
Wpisany przez Wioletta Kajstura   
niedziela, 26 kwietnia 2020 19:09

1. Znajdź kolor

Zadaniem dziecka jest przynieść 10 rzeczy tego samego koloru.

 

2. Podłoga parzy

Zadanie polega na znalezieniu się w miejscu, w którym nasze nogi nie dotykają ziemi.

 

3. Kartki z zadaniami

Do zabawy trzeba się wcześniej przygotować. Przygotowane kartki z zadaniami wystarczą na długo. Na małych karteczkach zapisujemy zadania. Mogą to być np. 2 podskoki, 2 przysiady, 2 pajacyki, klaskanie, kląskanie, stanie na jednej nodze, bieganie itd. Wszystko zależy tu od nas. Kartki wkładamy do jakiegoś pudełka. Dziecko po kolei losuje zadania, które musi następnie wykonać. Można oczywiście losować razem z dzieckiem i wspólnie wykonywać zadania.

 

Źródło:

https://czymzajacmalucha.pl/zabawy/487-zabawy-ruchowe-i-silowe-w-domu.html

https://dziendobry.tvn.pl/a/zmecz-dziecko-a-nie-siebie-czyli-zabawy-ruchowe-dla-dzieci-w-czasie-kwarantanny

 

SmileSmileSmile

 
Język angielski- Animals PDF Drukuj Email
Wpisany przez Marta Janny   
niedziela, 26 kwietnia 2020 13:45

FARM AND SPRING ANIMALS [farm end spring enimals]-

Zwierzęta na farmie i zwierzęta wiosenne



1. Look and say [luk end sej]- Spójrz i powiedz


Popatrz na obrazki i powtarzaj słowa za rodzicem

 

 

Przypomnij sobie nazwy zwierząt, które poznaliśmy przy okazji lekcji wielkanocnej

(bunny- zajączek, lamb- baranek, chick- kurczaczek)



2. Farmer Brown [farmer brałn]- rolnik Brown

 

Posłuchaj słów piosenki (czytanej przez rodzica/opiekuna).

W momencie wypowiadania nazw zwierząt, spróbuj naśladować

jaki odgłos dane zwierzę wydaje.


Farmer Brown


Farmer Brown has a farm         [farmer brałn hes e farm]       rolnik Brown farmę ma

On the farm there is a duck.     [on de farm der is e dak]        na tej farmie jest kaczka

On the farm there is a cow.      [on de farm der is e kał]         na tej farmie jest krowa

On the farm there is a horse.    [on de farm der is e hors]       na tej farmie jest koń

On the farm there is a sheep.    [on de farm der is e szip]       na tej farmie jest owca

Farmer Brown has a farm.        [farmer brałn hes e farm]       rolnik Brown farmę ma

 

 

3. How many? [hał meny?]- ile?


Przypomnij sobie liczby 1-10.

Policz po angielsku ile jest zwierząt na obrazku?

Nazwij te zwierzęta.


 

 

4. Spring animals [spring enimals]- wiosenne zwierzęta


Spójrz na kolejne obrazki ze zwierzętami i powtarzaj za rodzicem słowa.

 

5. The up and down song [de ap end dałn song]- piosenka w górę i w dół


Przypomnij sobie słowa:


ears [irs] - uszy

eyes [ajs]- oczy

big [big]- duży

jump [dżamp]- skakać


Poznaj kolejne słowa potrzebne do tego zadania:


up [ap]- w górę

down [dałn]- w dół

turn around [tern erałnd]- obracać się dookoła

wing [łing]- skrzydło

fly [flaj]- latać


Posłuchaj tekstu piosenki (czytanego przez rodzica/opiekuna)

i pokazuj rzeczy, o których mowa w tekście.


The up and down song


I' m a rabbit               [ajm e rabit]                 jestem królikiem

With two big ears.       [łif tu big irs]               z dwoma dużymi uszami

I jump up and down.   [aj dżamp ap end dałn] skaczę w górę i w dół

I turn around.             [aj tern erałnd]            obracam się dookoła


I'm a bird                   [ajm e berd]                 jestem ptakiem

With two big wings.     [łif tu big łings]            z dwoma dużymi skrzydłami

I fly up and down.       [aj flaj ap end dałn]      latam do góry i na dół

I turn around.             [aj tern erałnd]            obracam się dookoła


I'm a frog                   [ajm e frog]                 jestem żabą

With two big eyes.       [łif tu big ajs]              z dwoma dużymi oczami

I jump up and down.   [aj dżamp ap end dałn] skaczę w górę i w dół

I turn around.             [aj tern erałnd]            obracam się dookoła


I'm a butterfly             [ajm e baterflaj]           jestem motylem

With two big wings.     [łif tu big łings]           z dwoma dużymi skrzydłami

I fly up and down.       [aj flaj ap end dałn]     latam do góry i na dół

I turn around.             [aj tern erałnd]            obracam się dookoła

 


6. Animals family [enimals femyli]- zwierzęca rodzina


Przypomnij sobie nazwy członków rodziny, które poznaliśmy na zajęciach.


mammy [mami]- mama

daddy [dadi]- tata

sister [sister]- siostra

brother [brader]- brat

grandma [grendma]- babcia

grandpa [grendpa]- dziadek

baby [bejbi]- dzidziuś


Spójrz na obrazek i spróbuj nazwać po angielsku członków kociej rodziny.

https://ibb.co/QNsCvgK

możesz pokolorować obrazek lub sam narysować rodzinę zwierzątek :)


7. Animals game [enimals gejm]- zwierzęca gra


Wydrukuj obrazki ze zwierzętami.

Następnie wytnij je i zagnij obrazki tak, żeby nie było widać zwierząt,

które się na nich znajdują.

Każdy po kolei losuje obrazek i próbuje pokazać wylosowane zwierzę.

Pozostałe osoby próbują odgadnąć po angielsku o jakie zwierzę chodzi.


Jeśli nie masz możliwości wydrukowania obrazków:

Jedna osoba naśladuje jakieś zwierzę, a druga osoba próbuje odgadnąć

po angielsku o jakie zwierzę chodzi.


https://ibb.co/RHM3cgs

https://ibb.co/qYKw7hd


A to co za zwierzę? :)


 

See you soon!

Zmieniony: niedziela, 17 maja 2020 20:23
 
2020-04-27 Moja miejscowość - mój region PDF Drukuj Email
Wpisany przez Ewa K   
niedziela, 26 kwietnia 2020 15:44

27 kwietnia - poniedziałek

Witam wszystkie dzieci w kolejnym tygodniu :)

Moja miejscowość - mój region

Dla wszystkich dzieci:

I.cz.

Wiersz M. Strękowskiej-Zaremby

Małe miasteczko

W małym miasteczku nie ma wieżowców,

schodów ruchomych ni zoo,

lecz drzew tu więcej, kwiatów i ptaków,

które śpiewają wesoło.

Dookoła rynku stoi rząd domów

w siedmiu kolorach tęczy;

ruch jest nieduży, spokojnie, miło,

czasami pszczoła zabrzęczy.

Czyste powietrze pachnie zielenią,

na niebie świeci słoneczko,

wszędzie jest blisko, ludzie się znają,

dbają o swoje miasteczko.

 

Rozmowa na temat wiersza:

1. Jak wygląda małe miasteczko?

2. Dlaczego dobrze jest mieszkać w małym miasteczku?

3. Jak myślicie, jaka jest różnica pomiędzy małym miasteczkiem,

a dużym miastem?

Dzielimy kartkę na dwie części / można opisywać pojedynczymi

słowami np.:

Małe miasteczko: . .  . . /   Duże miasto. . . .

spokojne                                /     jest głośno

dużo zieleni                            / mało zieleni

Zabawa ruchowa:

"Spacer krętą uliczką"

Potrzebne będą: krzesła różnych wielkości, tekturka.

Ustawiamy z krzeseł "ściany", w środku będzie przebiegała droga. Zadaniem

dziecka jest przejście do wyznaczonego miejsca przez drogę z zasłoniętymi

oczami. Druga osoba - przewodnik (może być też dziecko) prowadzi stosując

określenia: prosto / w prawo / w lewo .

II.cz.

Owocna edukacja. Chcę pisać. Klasa 1 - Tylko ! Podręczniki  Klasy ...

Uwaga - Malujemy makietę miasta.

Potrzebne będą: kartki bloku, tekturki, szary papier różnych wielkości, pastele

lub inne kredki, klej, nożyczki, farby, pudełka po herbacie różnych wielkości.

źródło - moje dzieci kreatywnie

III.cz.

Spacer po swojej miejscowości.

1. Oglądanie i porównywanie budynków.

2. Oglądanie zmian jakie zaszły w okolicy.

3. Poznawanie nazw mijanych ulic.

4. Przestrzeganie zasad i przepisów ruchu drogowego.

 

28 kwietnia wtorek

Miejsca, które znam

Dla wszystkich dzieci

I.cz

Zapraszam wszystkie dzisiaj do zabawy kostkami.

Proszę o przygotowanie 2 kostek do gry, zachęcam do

zbudowania ich z klocków różnego rodzaju, a także naklejenie

kropek z pomocą plasteliny lub wyciętych kółeczek z papieru i

przyczepienie taśmą przeźroczystą.

Kostka do gry

Jedna kostka jest bez zmian, a druga ma 6/7/8/9/10/ i jedno

pole puste.

1. Dodawanie: dzieci rzucają obiema kostkami i zapisują z pomocą

rodzica działania np.: 4 i 6 wyrzucone zapisujemy na początku ze

znakiem + : 4+6= 10 - rysujemy ilość elementów wyniku działania

np.: w tym przypadku 10 - eeeeeeeeee

5 i 8 zapisujemy anlogicznie:

5 + 8 = 13 - vvvvvvvvvvvvv

2. Odejmowanie: dziecko rzuca najpierw kostką z większą ilością

oczek i po wyrzuceniu ilość elementów zostaje odejmowana

(zabierana). np.: 9 - 3 = 6 - nnnnnn

Dla dzieci młodszych można wykonywać etapami z użyciem klocków.

Wyłożyć odpowiednią ilość klocków i od niej zabrać ilość wyrzuconych

z drugiej kostki.

Zabawa ruchowa "Z domu do domu"

potrzebne: sznureczki zawiązane ok 1m , rozłożone na

podłodze tworzące koło - domek.

Podczas słuchania muzyki dziecko podskakuje po pokoju, gdy usłyszy

ciszę, ma za zadanie zbliżyć się do domku i zapukać tyle razy ile

usłyszy dźwięków (klaśnięć, tupnięć, odgłosów bębenka lub innego

instrumentu). Musi wystukać ilość elementów by móc wejść do domu.

Rodzic sprawdza czy się zgadza.

Dziecko wskakuje, gdy usłyszy muzykę, może wyjść z

domu na podwórko.

Cisza oznacza powrót i ponowne odtwarzanie ilości dźwięków.

 

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 17

Pomoce: bębenek, tamburyno 2 plastikowe kręgle lub małe

0,33 buteleczki wody.

1. "Posłuszne kręgle" - dzieci poruszają się swobodnie po pokoju, trzymając

w jednej ręce kręgiel na mocne uderzenie w instrument dzieci zatrzymują się

i wykonują polecenie ustawienia kręgla: z tyłu, z przodu, z boku, na dole,

na górze i z boku, za plecami, pod kolanami.

2. "Jak najdalej w przód" - ćwiczenie mięśni brzucha.

Siad prosty, nogi proste w kolanach, butelki trzymają w obu rękach. Skłony do

przodu, sięganie rękami jak najdalej w kierunku stóp.

3. "Na prawo, na lewo" - skręty

Dzieci w siadzie skrzyżnym, trzymają 1 kręgiel na głowie, przytrzymują rękami,

łokcie na zewnątrz. Skręty tułowia w prawo, w lewo, podrzut kręgla i powtórka.

4. "Witamy stopy" - dzieci w siadzie rozkrocznym, kręgle trzymają oburącz w górze.

Skrętoskłon do lewej stopy - przywitanie jej. (podczas ćwiczenia dzieci starają się

nie zginać kolan, kręgle trzymają obiema rękami).

5. "Oglądamy kręgle" - leżenie na brzuchu, dzieci trzymają buteleczki w obu rękach

przed twarzą. Unoszą głowę, prostują ręce - oglądając buteleczki, wytrzymują chwilę

- powrót do leżenia.

6. "Spotkanie" - ćwiczenie mięśni brzucha

Dzieci leżą na plecach, ręce wyciągnięte prosto, w rękach trzymają buteleczki.

Jednocześnie wznoszą obie ręce i nogi  - dążą do spotkania nóg z buteleczkami,

powrót do pozycji wyjściowej.

7. "Sprytne stopy" - ćwiczenia przeciwko płaskostopiu

Dzieci siedzą w siadzie prostym podpartym , kręgiel mają pomiędzy stopami.

(pionowo). Krążą obunóż w prawo i w lewo.

- wałkowanie buteleczek raz jedną, raz drugą nogą,

- w siadzie podpartym - chwytają stopami kręgle i przenoszą je do rąk.

Dla dzieci starszych:

Litery i Liczby - zielona str.: 76 - 77

Fioletowa karta pracy: 16 - 19

Dla dzieci młodszych:

Karta pracy Policz i pokoloruj Zwierzęta z zoo

Karty pracy - Medianauka.pl

źródło - media nauka

Dziękuję, pozdrawiam wszystkie dzieci

i zapraszam na jutro :)

Zmieniony: poniedziałek, 11 maja 2020 17:32
 
2020-04-23 Dbamy o przyrodę c.d. PDF Drukuj Email
Wpisany przez Ewa K   
wtorek, 21 kwietnia 2020 18:46

23 kwietnia - czwartek

I.cz.

Dla wszystkich dzieci

A co to za kwiatki z wiosennej rabatki, czy je znacie ?

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

źródło - szkolne blogi

czekam na mailowe odpowiedzi :)

Wiosenne kwiaty

A.Łada- Grodzicka

Już kwiaty zakwitają
w ogrodach i na łąkach.
Mówią o tym, że nadszedł
czas wiosny i słonka.
I szepczą: 
"Będziemy rosnąć ładnie
jeśli deszczyk na nas spadnie.

"Hodowla Hiacyntów"

Historyjka obrazkowa. Sadzenie roślinki - Printoteka.pl

Proszę o wydruk i ułożenie historyjki obrazkowej.

Wiosna, wiosna - Przedszkouczek.pl

Rytmy - jaki kolor kwiatka pasuje ?

 

Sprzątamy ŚWIAT – Sp Silno

Czy wasz ogród jest czysty? Czy wymaga sprzątania?

Zapraszam wszystkie dzieci dzisiaj do pracy . . .

przygotujmy rękawice i worki na śmieci, grabki. .

I ruszamy na wyprawę :)

Po sprzątaniu zapraszam do posadzenia swojej cebulki

kwiatka - proponuję hiacynta

Szklanka wody wystarczy, aby wyhodować aż 13 różnych roślin ...

Potrzebne są: cebulka, słoiczek, woda

A może ktoś już ma posadzone ?

chętnie obejrzę :)

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Pozdrawiam i zapraszam na jutro :)

 

24 kwietnia - piątek

I.cz.

Dla wszystkich dzieci

Opowiadanie - "Lis i lornetka"

Przedszkolaki bardzo lubią wycieczki. Tym razem grupa Ady

wybrała się na lekcję przyrody do lasu, bo nauka w terenie

jest znacznie ciekawsza niż zwykłe opowieści.

W świeci zwierząt nastąpiło wielkie poruszenie.

- Schowajcie się- krzyknął płochliwy zając - Idą małe człowieki

- Nie mówi się człowieki, tylko ludzie - poprawiła go łania,

spokojnie przeżuwając młode pędy iglastych drzew.

- Na pewno zaatakują kijami nasze mrowiska - pisnęły

przerażone mrówki. - Kiedyś wielki dwunożny człowiek

podeptał całe nasze królestwo!

- Pobiegnę wywęszyć jakie mają zamiary - powiedział lis

i ruszył wymachując puszystą kitą.

- Boimy się hałasu, pisnęły zajączki tuląc się do uszatej mamy.

- Tydzień temu ludzkie istoty zostawiły w lesie dużo śmieci:

puszki, sreberka po czekoladzie i butelki !!! - krzyknął

oburzony borsuk. - Chyba nie wiedzą, że gdy słońce rozgrzeje

zbyt mocno szklaną butelkę, to może wywołać pożar lasu.

- To straszne! Oburzyła się wiewiórka - zaraz przygotuję

pociski z orzechów, będę nimi rzucać!

W tej samej chwili zza drzew wyłonił się dostojny jeleń.

- Witam państwa - przywitał się - słyszałem, że boicie się

ludzi. Powiem wam, że bać się należy myśliwych, którzy mają

strzelby, a nie ludzkich dzieci, bo one mają dobre serca.

- Tiuu, tiuu - my znamy te maluchy - odezwały się ptaki.

- Zimą sypią dla nas ziarenka i szykują słoninkę w karmniku

żebyśmy nie zamarzły z głodu.

Nadbiegł zziajany lis i łapiąc oddech wysapał:

- Kochani nie ma się czego bać, te człowieki to miłe

stworzenia. - Nie mówi się człowieki, tylko ludzie - po

raz drugi odezwała się łania.

- No dobrze - ludzie. Duże stworzenie w spódnicy mówiło

do nich - moje kochane przedszkolaki - czy jakoś tak,

urządzili sobie piknik na polanie, a potem posprzątali wszystkie

śmieci. Na trawie nie został nawet ani jeden papierek po

kanapce, ciastkach i cukierkach, wszystkie butelki po sokach

wrzuciły na parkingu do wielkiego kosza na śmieci.

- A nie krzyczały? - szepnęły wciąż wystraszone zajączki.

- Ależ skąd, one dobrze wiedziały, że w lesie trzeba być

cicho, żeby nas nie płoszyć.

- O to znaczy, że szanują nas i las - powiedziała do rymu

pani zajączkowa.

- Szanować las najwyższy czas! - odpowiedziały chórem zwierzątka

Tego dnia dzieci z wycieczki wróciły bardzo zadowolone. Nauczycielka

pochwaliła je za to, że w lesie zachowywały się tak jak należy:

nie chałasowały, nie niszczyły mrowisk i norek, nie zrywały żadnych

roślin bez zgody pani i pięknie posprzątały po pikniku.

- A może narysujecie to co najbardziej zapamiętałyście z naszej

dzisiejszej wycieczki? Zrobimy wystawę o lesie?

- Tak - chcemy !

- Ja namaluję wiewiórkę - ucieszyła się Zuzia

- I ptaszki.

- Ja narysuję mech - postanowił Jacek.

Pani rozdała dzieciom: kartki, kredki i farby. Sama też postanowiła

coś namalować. Powstały prawdziwe dzieła sztuki: drzewa iglaste

oświetlone słońcem, wiewiórka, ślady kopytek. Jacek namalował

czarną plamę i oznajmił wszystkim, że to nora niedźwiedzia. Ada

narysowała lisa, który w łapkach trzymał jakiś dziwny przedmiot.

- Co to jest? - zapytała Kasie - To jest lis - odpowiedziała Ada,

chociaż wiedziała, że bardziej przypomina psa niż lisa.

- A co on trzyma? - lornetkę - odpowiedziała Ada

- Przecież lisy nie używają lornetek - powiedział Piotrek

- Nie widziałem tam żadnego lisa

- A ja widziałam - odpowiedziała Ada -cały czas nas podglądał

- Naprawdę?

- Naprawdę - ciągle nas obserwował, a zza drzewa wystawała

jego ruda kita - To dlaczego nam nie powiedziałaś ?

- Nie chciałam go spłoszyć. Widocznie sprawdzał czy potrafimy

się zachować w lesie.

- Pewnie, że umiemy - powiedział Piotrek. Nauczycielka

zebrała wszystkie obrazki i przyczepiła do tablicy - Jaki

tytuł nadamy naszej wystawie? - zapytała dzieci. Było wiele

propozycji jednek wszystkim spodobał się pomysł Ady -

"Czas szanować las"

Jednak największe zdziwienie wywołał rysunek nauczycielki.

- Dlaczego powiesiła Pani pustą kartkę? - pytały dzieci

- Ona nie jest pusta - uśmiechnęła się tajemniczo pani...

- Przecież pani nic nie narysowała . .

- Narysowałam w wyobraźni.

Mój obrazek przedstawia leśną ciszę.

Oj, nasza pani zawsze nas czymś zaskoczy !

 

Pytania do tekstu:

1. Kogo bały się zwierzęta?

2. Jakie zwierzę leśne podjęło się obserwacji?

3. Jak zachowywały się dzieci w lesie?

4. Co zrobiły dzieci po powrocie do przedszkola?

5. Kogo narysowała Ada? Dlaczego?

6. Co narysowała pani? Co przedstawiał jej rysunek?

"Leśne echo"

Rodzic wyklaskuje lub wytupuje rytm, dziecko powtarza

jak echo. Np.: dwa klaśnięcia - przerwa - trzecie

trzy klaśnięcia - przerwa - dwa klaśnięcia.

II. cz.

Kto jest ważniejszy w przyrodzie rośliny czy zwierzęta?

Czy zwierzęta mogłyby żyć, gdyby nie było roślin ?

III. cz.

Lasy to płuca ziemi i o nie dbamy.

Nie niszczymy ich, nie śmiecimy w nich.

Tylko w ciszy patrzymy i głęboko oddychamy.

Zapraszam wszystkie dzieci - na spacer do pobliskiego

lasu. Proszę o obserwację: czy rosną tam drzewa iglaste,

czy rosną tam drzewa, które kwitną, których jest więcej, czy

spotkaliście można zaobserwować jakieś ptaszki lub

zwierzątka, czy spotkać można jakieś rośliny które już

kwitną. Czy w lesie unoszą się jakieś zapachy?

 

IV. cz

Rysowanie kredkami na białym kartonie.

Co ciekawego widzieliście w lesie?

Dla dzieci które nie mogły wyjść: Narysuj to co kojarzy

ci się z lasem?

Proszę o omówienie pracy z dzieckiem


Dla dzieci starszych:

Książka fioletowa str.: 14 - 17

Litery i liczby str.: czytanie sylab na zielonym tle i

tekstu na stronie 71

 

Dla dzieci młodszych:

Sprzątamy las (PD) - Pomoce dydaktyczne - Miesięcznik - BLIŻEJ ...

Policz śmieci, zapisz ilością kropeczek lub cyfrą.

Dlaczego po lewej stronie jest dobrze?

Dlaczego po prawej stronie jest źle?

Kolorowy start. 5 i 6 latki. Karty pracy cz. 4 - Tylko ...

źródło - księgarnia edukacyjna - Kolorowy start

Odrysuj kredkami na kolorowo - pokoloruj.

Kolorowy start. 5 i 6 latki. Karty pracy cz. 2 - Tylko ...

źródło - księgarnia edukacyjna - Kolorowy start

Pozdrawia wszystkie dzieci, życzę słonecznych dni . . .

i do poniedziałku :)

Zmieniony: piątek, 24 kwietnia 2020 08:37
 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL